Enterprise podpora
Informační i časový náskok.
Pravidelné informace ze světa IT, workshopy na míru nebo IT konzultace. Samozřejmostí jsou i služby jako SLA podpora IT nebo expresní výměna zařízení.
Same Business Day
Do 4 pracovních hodin po celé ČR
V případě poruchy mějte náhradní zařízení ještě ten samý či následující den k dispozici. Kdekoliv po celé ČR. Automaticky zaregistrované do ABM.
Tech News
Informační náskok z Apple světa
Pravidelné prezentace informující o nových funkcionalitách operačních systémů Apple. Novinky z pohledu správy zařízení a bezpečnosti vám pomohou předejít nepříjemným komplikacím a zefektivnit používání Apple zařízení ve vaší firmě.
Konzultační dny
Plánujme další rozvoj společně
S klienty se pravidelně potkáváme a diskutujme nové trendy v IT či konkrétní funkcionality a řešení, která jim pomáhají plánovat další rozvoj.
Workshopy
Vše, co vás zajímá. Do hloubky.
Na míru připravené workshopy, které vám nebo vašemu týmu poskytnou detailní informace o dané problematice a pomohou vám najít správné řešení.
Service Level Agreement
Podpora IT týmů
O dodané řešení dlouhodobě pečujeme a nabízíme helpdesk s garantovanou rychlostí odezvy. Vámi zadané požadavky vyřešíme v rámci standardu ITIL.