Spojením B2B oddělení významného československého partnera iStores, Apple Premium Reseller a společnosti Logicworks, s.r.o. umožňujeme našim klientům registrovat Apple produkty do programu automatické registrace zařízení pro firemní zákazníky a školství.
Co služba automatické registrace nabízí?
Každé zařízení může být (výhradně) autorizovaným prodejcem registrováno v systémech Apple přímo na konkrétního zákazníka. To s sebou nese řadu nenahraditelných výhod. Zařízení se automaticky objeví v portále Apple Business Manager firemního zákazníka, kde s ním může dále pracovat. Ať už jej propojit na řešení hromadné správy zařízení (MDM) nebo instalovat hromadně zakoupené aplikace (VPP). Toto spojení může zrušit pouze zákazník a tím pádem chrání zařízení a jejich data při případné krádeži.
Díky službě automatického nasazení zařízení lze docílit takzvané Zero-touch konfigurace, kdy se iPhone, iPad nebo Mac po vybalení zaměstnancem z krabice automaticky propojí s konfiguračním MDM serverem dané společnosti a nastaví na zařízení všechny potřebné aplikace, účty a další konfigurace zcela automaticky bez zásahu IT oddělení.
Partner pro B2B
„Díky dlouhodobé spolupráci s iStores poskytujeme na všechna Apple zařízení dodávaná klientům službu automatické registrace zařízení do služby Apple Business Manager, také známou pod zkratkou DEP. Tato služba je naprosto zásadní pro zabezpečení a hromadnou správu Apple zařízení ve firemním prostředí a žádný firemní nákup Apple iPhone, iPad nebo Mac by se bez ní neměl obejít.“, říká Michal Pazderník, který pracuje ve společnosti Logicworks, s.r.o. na pozici Customer Success Manager.
Logicworks implementuje řešení hromadné správy Apple zařízení pro Enterprise a SMB a současně vyvíjí produkt Logicworks Sensei, který pomáhá firmám snižovat náklady na správu IT.