Společnost Logicworks v Česku a na Slovensku získala možnost zpřístupnit svým klientům služby Apple Professional Services. Jedná se o unikátní program, v rámci kterého mohou klienti z řad velkých podniků a institucí získat analýzu, konzultaci a best practices postupy přímo od expertů z Apple.
„Tuto službu v zahraničí nabízí pouze vybraní partneři se zkušenostmi z enterprise sektoru, v Česku a na Slovensku jsme zatím jediní,“ vysvětluje Michal Pazderník, Technical Presales Consultant společnosti Logicworks. „Náš tým absolvoval celkem 3 týdny školení, během kterého jsme museli také obhájit svůj postup při implementaci MDM řešení u klientů přímo před zástupci z Apple Professional Services.“
V rámci služeb Logicworks komunikuje s klientem a domluví vhodnou formu zapojení Apple Professional Services týmu. Naplánuje časový rámec, zajistí účast všech důležitých členů u klienta a smlouvu o dílo. Následně expert přímo z Apple navštíví klienta on-site, kde proběhne série konzultačních schůzek. Na závěr klient získává dle vybrané služby komplexní analýzu, živou ukázku řešení, praktická doporučení na zlepšení a celkovou dokumentaci.
Hlavní zaměření APS je na integraci platformy macOS pro hladké provozování Employee Choice programu, kdy si zaměstnanci mohou vybrat ke své práci platformu Mac a mají plnohodnotnou IT podporu, stejně jako uživatelé Windows. Služby jsou vhodné jak v případě, kdy firma teprve zvažuje nasazení počítačů Mac do provozu, tak i když je již používá, ale potřebuje zefektivnit jejich správu. Komplexní analýza se však zaměřuje i na zařízení iPhone a iPad.
“Klientům jsme nyní schopni doručit nejen lepší vlastní službu, ale také přímo na místě zapojit experty od Apple, kteří pomohou překonat technické a procesní překážky i obavy, které mohou při zavádění správy Apple zařízení nastat,“ hodnotí zkušenost Michal Pazderník.
Služby Apple Professional Services je už teď možné
poptat na webu Logicworks
.